ALLA SOM INTE TYCKER ATT DET HÄR ÄR SNYGGT KAN INGET OM FASHION (OCH ÄR DUMMA)

så det så
image95

guud vad jag har strugglat känner mig så jävla duktig. jag råkade ta bort kommentargrejen men fick tillbaka den. så himla cool. lite fel är det fortfarande.

idag på highlights ba en montana black tack, den glänsigaste!


hunnd.se



lecnita och becka

vi är dins största fans i världen!
finns det möjlighet att få din autograf?



elina

määäd fäshön!

bra att det börjar bli mer hud på din sida + att du genast blivit tre år äldre med din nya look på bloggen.



viktor

haha tre år äldre. xoool kille!

ja men fans varför var ni inte på hm idag? min nya rubrik är från mitt besök där idag då jag blev lite ledsen!! trodde att jag skulle behöva bodyguard för att alla skulle slänga sig över mig typ, men ba typ det ända som hände var: hej från nån som jobbade där. skoja, dom sa inte ens hej!!!



22:55:44


Marcus @ flmbnt

Haha, ja! Lyssna på vigge, få saker är så fashion som Caltex!



Jenny

Klart det är snyggt, ladda upp mer bilder på dina modeoutfits, modebloggarn!



2pac

doe boy fresh



08:40:20




THUG?