BLUNDA

joakim är så snäll, han skickade karl lagerfelds runway musik från s/s 08 för att han vet att jag känner mig lite nere.
http://www.sendspace.com/file/5hkvaf


här är fina kläder från hedis fashiondiary som man blir glad av, dom är fina.
image163image164image165image166


och här är en rolig bild på mig från tiden då jag var grabb, den blir jag också lite glad avimage167

nu ska jag sova



agnes

anar man lunarstorm?



felicia

haha skön bild! tänkte skriva som agnes men hon hann före. du ser ut att sitta rätt gött, gillar sprite-flaskan brevid också. det är så det ska vara.



johanna

VEM ÄR MODELLEN?? *totally in love*



joakim

sasha pivovarova. daah!



22:11:10


amanda

ahahahaha



23:59:26


jojo

lyssna på Doris! då blir man glad vettu!

förresten, du kan äta upp min böngryta om du vill!..den kommer bli gammal, om den inte redan är det! och du, den där sockrade sylten i plastlådan kan du också gå loss på, den får inte jag äta för bibi skipper.

pöss



14:33:14


leander

HAHAHAHAHA LUNARSTORM
kat_ume@hotmale



17:57:25


viktor

lunar äger röven av er alla, bitches!!!!



Arvida

Alltså Joakim: Don't "daah" Johanna lixom. SHIT. Han vet lixom inte vem han muckar med!!!!!!111



M

HAHAHHA BRUSHAN!!!!!!!



17:08:23


joakim

DAAAAH!



19:47:40




THUG?