* *

ah det va bara en pröpp fan va tur!!! johanna lagade, nu kan vi ta tillbaka maten från den franska balkongen hahaha



klara

hahaha. älskar att kommentera din blogg också



Torsten på Tallinn

Men skjut mig, omgående. Först är dagens katastrof en pajjad kyl, och sen är dagens genombrott att man hittar den trasiga säkringen. Vad intressant mitt eget liv plötsligt blev. Nu måste jag klia mig på benet, det högra.

Så, nu var det gjort. Vad ska jag göra för något spännande nu?



09:03:25


Amanda

men haha?!! torsten, han har så mycket bra för sig han *klappar torsten som är så duktig och rolig på hans lilla kala fläck till huvud*



11:31:55


Amanda

p.s. dumma ökenblogg, jag vill också ha elaka människor som kommenterar på min blogg. ingen vågar skriva till mig *buhuhu* d.s.



11:34:47


viktor

haha nej gårdagens katastof var att bilden på mig på rodeo var hemsk: stort huvud, ful lugg, flottig panna, rolig näsa.

och genombrottet var nog när jag hade laddat hem flamenco arabe vol 1





THUG?