FILEP MOTWARY/MARIA MASTORI FALL/WINTER 08/09




majz

dina fans gömmer sig i svarta grottor och smickrar inte rätt ut. och det är exakt sådana fans som är mest smickrande att ha. they are more poetic. KOM IHÅG DET MODEBLOGGAREN!!!!



elina

gillade inte alls makeupen på dessa bilder.

till den ovan: orka spela svår liksom. jag hatar the game. jag hymlar inte: jag gillar din blogg!



23:07:36


Elin

Jag är ditt fan som fan!



00:18:52


maja

hahaha, jag hymlar inte heller? verkar det som det?



viktor

ja stick härifrån jevla hymlare!!!!!!!!

eller

jag tycker om er bådas kommentarer, jag har känsla för sånt va, så lita på mig och bråka inte!



elina

hahaha, nä jag överreagerade kanske lite där. sorry. du hymlar nog inte heller. ville bara betona att alla tendenser till att spela spel borde krossas!



maja

om poesi är ett spel är jag en player fo sho





THUG?