FY

image76

mitt liv har varit så horribelt men ändå läckert dom senaste dagarna.
först så glömmer jag min mobil i lägenheten när jag fortarande bodde kvar i solna så blev ju det galet. så kom jag hem då berättar drygrirre att jag måste betala 100 kr för varje natt jag stannar kvar som är i aprill, och för en vecka sa han att jag fick stanna några dagar så jag hann flytta. så jaha jag har inga pengar så jag sprang iväg typ 5 i 9 med banankartonger och dödade migsjälv. när jag kommer hem så ska jag ställa väckarklockan för jag ska upp 05! JAHA. mobilen är i fel lägenhet så är det typ 5 timmar tills jag ska vakna. men macworld forum lagade åt mig!
så vaknarj ag och jobbar å softar. så åker jag med världens tyngsta fltytlass och ska hämta mobilen samtidigt så jag kan ringa min flytthjälp á la arvida men så glömde jag nyckeln!!! jag gömde lådorna under några *fashion*. ja då fick jag åka ett till las å hämta nyckeln och då blev allt bra när emma hjälpte mig med alla tusentalslådor. sen blev jag less och la in all äcklig disk som tanten lämnat efter sig i badkaret och körde loss med den OANVÄNDNA toalettborsten!!!


hahaha: vad gör jag ens?

förlåt. jag ska aldrig blogga såhär igen, så himla pinsamt.

jag bjuder på en dagens outfit, smokin hot från idag:
image77

jag höll på att klubba ner en tant under bussen med min (bibis systers) madrass



elina

HA HA HA HA HA HA!



horst

that's an outfit baby!
really inspiring



klara

haha älskar hatten



leo

MEN SOCKERSNIPPAN, hade du sagt till hade du fått hjälp. tönt.



viktor

haha tönt.
horst: thinking outside the bed he heehhehhhh



viktor

fanva stora lår





THUG?