GÄSTBLOGGARE LEANDROGYN: "FUR BURKA"

på tal om att Happy nation sög igår: JA???????????!



folk var så jävla otrevliga igår att det inte finns. tex den feta bartendern med den fettiga luggen: CPIGNORERAR min beställning om 2 öl i typ 5 min, sen efter fem min ba "du kommer inte f beställa här. du har skrikit i fem minuter du är för full, bäst om du går hem" MAN BA *WHATTTT`?!?!?!?!?!*

jag: "asså du mÂste skämta med mig"

han: "nej *fettig lugg*"



ÅHHHHHHHHHHHHHHHH

samnma med att en kompis inte fick ha kvar sin balenciagaoutfit som han hade gjort av tyg från väggarna

ALLTSÅ URSÄKTA men lägger man fram rekvisita får man fan räkna med att skuiten går sönder. det är typ the laws of physics, har man en klubb går all lös rekvista sönder END OF DISCUSSION?

men nej, dom slet av skiten från honom

ass va? why? man slänger ju ändå skiten dan efter! vafan sak ni spara den och sy en baddräkt eller? *fin tanke*



nej jag vet inte. happy nat är en bra klubb men alla var s jävla cranky igår s det inte fannz.



XOXO

LEO LOPEZ





THUG?