GULLMARSPLAN

det var så fint en gång på gullmarsplan, där bussarna kommer.
det var en svart kille som stod helt stilla, just där bussarna stannade och allt folk gick av. som om han väntade på någon, och han stod mitt i den rusande folkmängden, alla fick väja för honom. han bara stod där. han hade ganska fula kläder, men det blev så fint alltihopa ändå.



Linnéa

Okej,kommenterar din blogg mest hela tiden, men måste bara kommentera detta. Det är så sjukt kul att du, mitt i värsta djupa beskrivningen, påpekar att han hade "ganska fula kläder". Inte för att det är dumt, jag lägger också alltid märke till folks kläder, men det är bara så himla kul. Och det lät fint, faktiskt.



20:32:37


jag

linnéa sluta ragga publikt



21:45:46


viktor

hahaha. men jag sa det ju för att folk inte ska tro att det var därför det var fint, för att han hade fina kläder.





THUG?