HALLÅ SNÄLLA

snälla söta mamma c... får jag låna pengar till hyra? jag betalade nyss månadens räkning för datorn och jag har bara 9 kronor kvar. snälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i'll do anything!

puss ha det bra, hälsa familjen. och hälsa josefin att jag tycker att det är tråkigt att hon måste flytta till luleå, säg att jag och ellen ska komma och hälsa på nån gång i sommar!



ps. min mamma och pappa läser min blogg så det här var inget sånt där fånigt högt tänkande eller nåt sånt.



elina

glöm inte att låna 150 spänn till cut copy spelningen på fer också! VIKTIGT!



viktor

av dig elllelrrr? *snäla*



racer b

du verkar ha pengar till godis din lilla usling



10:27:56


viktor

haha din!!!, jag valde att unna mig det för den sista tjugan typ!!! sen köpte jag ett lakan sen fick jag slut!!





THUG?