HEY! RAPER! LEAVE US KIDS ALONE!

det här smset skickade jag en gång, för nån månad sen kanske.

"sjukt läskigt! pratade i tel med lisa typ 06 o sen så ser hon en man lite längre fram i kyrkogården som hon går genom som står och gömmer sig för henne samtidigt som han runkar!!! jag ba spring! o när hon slutat springa så ba stanna inte, spring längre!! så läskigt de va asså"

ha! har ni varit med om en våldtäktsman över telefon måntro? tänk för att det har jag!!! *cool* *eller vet inte*



klara

SV: tur att jag ska ta bort dem då!!11!



Johnny Scharonne

Det behöver ju inte ha varit en våldtäktsmän, men det var ju inte mer behagligt för det. Det var en snuskgubbe i alla fall.
Nu ser din design bättre ut förresten.



viktor

nä jag vet, men jag ville anta det för det var läskigast





THUG?