Min fredagsreflektion

Idag hade jag en tråkig och onödig engelska lektion där läraren var upptagen med att ha nationella i muntligt med vissa i klassen. Det slutade att jag satt ensam i mitten, medan resten av klassen satt och pratade om hemliga hemlisar eller spelade något kortspel, så jag gick till kiosken och köpte snus på rekordtid. Typ 15 minuter kanske, sjukt snabbt i alla fall. Sen när jag kom tillbaka lurade jag alla och sa att jag hade bajsat i 15 minuter och sen orkade jag inte säga sanningen efteråt. Ofta jag skulle ha tillbringat 15 minuter av min fredag på en av toaletterna på skolan.

Skoltoalettupptäckter under veckan:
1. Ett helblodigt papper i en ospolad toa med lite blod på golvet och grejer.
2. En toalett så luktade så mycket svett att det stack i näsan (och nej, det var inte jag (jag kontrollerade det tack vare en kompis som var snäll nog att lukta på mig)).
3. En toalett där det luktade så mycket spya att jag bara kunde andas med munnen, fick lov att byta toa ändå. Det är svårare än vad man tror att det är att bara andas med munnen.

Det enda som kompenserar är klottret, sjukt vad det finns riktiga språkvåldtäkter, kärleksförklaringar och skvaller på väggarna.

Praktikanten.



Li

Härligt att mens äntligen blivit public art.
Vi har ju väntat så länge!





THUG?