NU SKA JAG SKRIVA EN LÅNG OCH MENINGSLÖS TEXT

ja nu sitter jag och äter kall pasta som nån gjorde runt 6-7 imorse, lite ketchup på det och två hårdmackor så blir det läckert.

gud vad livet känns meningslöst när man jobbar som städare och börjar 6 på morgonen, är det någon som har ett tips om något annat jobb? save me!!!!!!!!!!!! imorgon ska jag dammsuga och tömma papperskorgar i två timmar sen ska jag fylla på kaffe och tvätta moppar.. *TAGGA!!*

haha igår: "titta haha en jävla fjolla!!!! åå han har råttor på jackan också!!!"
jag ba in my mind *ååh someone please build fashionisland for me!!!!!*

läxa:
leggings och päls gör ingen succé bland average thugs alltså.

igår: jag och joakim tittade balenciaga och coco rocha videos på youtube och drack vin jätteglada och allt. next stop happy nation men nej tydligen inte för att "det blev missförstånd", "vi har inte fått in hans lista". man ba tja ok jag har en tjuga come on!!!! sen så skyfflade dom in oss på spybar iallafall där var det ju ASKUL!!! MAN BA WOO TÅRTA NIGGA, HELL YEAH! AINT YOU TIRED OF STARVIN MY NIGGA? HEEELL YEEAH DONT U WANNA GET PAYED MY NIGGA. ja där satt vi och minglade med oss själva tills någon, typ sebastian fick en uppenbarelse och ba, vi sticker! alla hurrade och gick för att hämta jackorna där vi blev anfallna av kvinna 40 som ville ha foresome med hot b0yz *tur att jag var med bögar som inte fall för hennes temptations, annars skulle jag ju bli left all alone*

iallafall så snappade vi out of hennes hypnotiserande prat och vandrade ut i regnet, det var askul. på tunnelbanan blev vi anfallna av typ, äcklig flicka + crew.

ba:
hej!!! ska ni på inflyttningsfesten också?
nej.. vi går inte på hemmafester, vi kommer från SPY BAR!
huuh? ugh fläsk *plums*
blabla vi skrattade bla bla
asså!!! hÄR GÅR DET JU INTE ATT SITTA BREDVID SÅNNA FREAKS, KOM TJEJER!!! DOM TYP TROR ATT VI INTE FATTAR ATT DOM DISSAR OSS

haha sen när dom skulle gå ut tog dom kort och: bildbevis på världens freaks!!!
någon blev arg och ropade: typ jävla fetto eller nåt!
hennes vän: *arg aggresiv* typ drog en catwalkvändning och killereyes: ASSSÅ, JÄVLA PEDDON!!!!!!

hahahaaaaaa pedddoo! once in a lifetime att bli kallad det när man är 19 med ett crew på seventeen year olds.


*: hossam ramzy & rafa el tachuela - flamenco arabe vol.1* har laddat hem vol 2 nyss också. fantastiskt.

johanna och joakim drack upp allt mitt vin också...

jag ska skicka en film till min syster idag på posten, hon vill ha den men min andra syster glömde den här hos mig. hon vill också ha shirley clamp - att älska dig samt lever mina drömmar. ÄR DET NÅGON SOM HAR DOM? snälla, jag behöver dom. hon ska på gymnasieskola imorgon och då vill man ju vara på topp. känna sig lite tonårig och sånt. skulle vara jättefint om någon kunde hjälpa till, julia skulle bli fantastiskt glad.

haha leo blev utkastad.

jaha, jag har iallafall ett fantastiskt boende. och en bra familj och fina kompisar å hela dä jävla köret va!

fråga: om någon ska åka från göteborg till stockholm nån gång så kan jag ge en tjuga om ni tar med en låda från mitt gamla hem där till mig. eller present eller nåt. eller middag.

alltså ärligt talat så fattar jag inte vad jag håller på med, jag flyttade från alla mina bästa kompisar till en stad där jag inte känner någon alls, vad gör jag här?!!!?!?!?!? vad fan ska jag göra. *tur man fixar nya kompizar lätt som en plätt när man är fashion (ps. jag är fashion)*

den där snubben som tror att han ska byta lägenhet med mig och johanna har inte kommit hit, eller jag tror inte det iaf. tiden han brukar komma brukar jag stänga in mig i köket och spela hög musik så jag hör ändå inte om han plingar på.

hur tjänar man pengar utan att sälja sin kropp?

lycka till med plugget pudding



elina

livs-pepp på denna text säger jag. verkligen! du borde skriva mer på din blogg. det här är ju helt undebart ju.
varför har jag aldrig sådär kul när jag går ut i sthlm? och varför är spy bar så äckligt för?
nu ska jag bli fäschön och åka tunnelbana.
hej då.



15:37:06


Linnéa

Alltså, det här börjar bli lite av en favoritblogg för mig, hahaha.



08:40:58


viktor

ey, thanks. haha, verkade det som att jag hade askul? spy bar är inte så tufft. särskillt om man är där innan alla kommer dit för att förfesta. fäschöön.

linnea mig med1!!!





THUG?