OH MY GOD I LIKE, SAW THIS.. THING.. LIKE.. A GUY

hahahah jag och joakim VA PÅ STAN IDAG. haha. efter vi hade ätit glass och bananer åkte vi in till stan och gick till pub, när vi klev in genom dörrarna. det var så kul. det var en kille som gick med sin kompis dom hade typ ett samtal, sen direkt han fick syn på mig var han seriöst som tusen :O's!!! han kunde bara inte sluta titta!! han blev helt förstenad, slutade prata och bara gapade, hans ögon gapade tillochmed. haha, jag och joakim började skratta jättemycket och sen när dom gått en bit bakom vågade dom också börja skratta, tror att dom blev lättade av våra skratt. jag är så *fantastisk*. i make people happy. men jag förstår honom, jag själv har svårt att ta av mig ögonen från mig själv, haha ta av ögonen.

jag såg ut ungefär såhär (+ världens största patrik söderstam jacka): image182
*viktiga läppar*

ps. johanna jag lånade lite smycken av dig men alla mår bra, jag took care of them.
ps2. johanna tack för bönmixen, jag tog den på lite hårdmacker, MEN GUD VA STARK DEN VAR??? vad hade du satt där i egentligen???

tack

riga låter kul



marcus

ger du mig din söderstamjacka emot lite webcambus?



Johnny Scharonne

Du var skitsnygg, så jag förstår att han stirrade. Hah.



Jenny

Du är bäst:)



W

Ja, det förvånar mig inte.



19:42:01


Linnéa

Sannerligen fantastisk. Haha, önskar att jag kände dig, det vore cool.



19:47:51


yookoo

hahah, åh christer fick va med också! älskade christer!

Mailis piripiri tror jag att det var, eller nåt sånt..



21:15:42


elina

-blue steel-



tysk führer

sjukt hett! sådär cool får du vara när vi ses så kanske jag kan framstå som cool också för att jag är med dig.



12:11:39


viktor

haha marcus nej men du kan få den för jättemycket pengar.

haha ni alla är bara föör snälla *puss*



marcus

inte ett helt oväntat svar, jag hör av mig när jag blir rik, och snygg!



Li

so wicked!





THUG?