RÄDDA VIKTOR

jag har skapat en liten event på facebook.
http://www.facebook.com/event.php?eid=17589440730&ref=mf

för er som ente har facebook, eller om länken inte funkar eller vad som helst:

Event Info
Name:
RÄDDA VIKTOR!
Tagline:
annars dör jag ut
Host:
Viktor Mattsson
Type:
Time and Place
Date:
Sunday, April 27, 2008
Time:
12:00am - 8:00pm
Location:
FASHIONISLAND
Street:
Enskede
City/Town:
Stockholm, Sweden


Description

ja som rubriken lyder så dör jag ut snart utan er hjälp mina vänner! passa på att hålla mig i liv nu medan jag är läcker liksom. *cool*

Jag har förtillfället 9 kr på kontot och 3 kr i kontanter, lönen kommer den 25e maj men den räcker bara till att betala tillbaka skulder.

så nu vädjar jag till er, mina vänner, och era vänner, alla!!! hjälp mig att överleva!!
jag tänkte att man/ni skulle få komma förbi och lämna lite matrester, eller mat, eller vad som helst, en present, en gåva, en donation, kärlek, vin? (gärna shampoo) om det blir succé kanske ni hittar er nya kärlek på donationsplatsen tillochmed, men då får ni ju se till att komma hit också så det finns några kärlekar att hitta.

ps. jag är vegetarian så köttbullarna kan ni lämna tillbaka till sina mammor.

ps2. kan man inte ta sig hit så går det utmärkt att posta någonting om man vill det.

OBS!!! bjud alla ni känner!!! mammer, pappe, vänner, släkt, arbetskamrater, allt!!!

självklart kommer det att bjudas på kaffe så länge lagret räcker *bra host*

ni som inte vet var jag bor kan skicka ett mezz eller nåt så får ni mitt nummer så ger jag er en utmärkt vägbeskrivning, det är jättelätt att hitta.

ÄLSKAR, ÄLSKAR INTE?

ps. det är cool att känna mig så nu har ni chansen!!!!



Amanda

Jag skulle komma om jag hade bott lite närmare!



15:22:58


Elin

Hahaha, stackars dig, du verkar lite lätt desperat! Jag skulle sååå komma med mat och andra donationer om jag bodde närmare! Jag skulle till och med baka sockerkaka! Men too bad! :(



15:43:44


maja

obs! amanda den riktiga sitter bredvid mig så ovanstående amanda är inte riktiga amanda kändes som att det behövdes att säga. men riktiga skulle antagligen också kommit om hon bodde närmre (eller inte)



viktor

asså alla 3: den där har man ju hört förut asså.... way lol





THUG?