SURAR IGEN

alltså jag doftar hundra kilo jävla bönspad!!! fy fan, johanna skulle öppna sin stora vita bönor konserv med en jävla hammare och det stänkte ju inte ens jättelite utan jättemycket!!!!! åh jag ORKAR INTE DUSCHA INNAN JOBBET IMORGON!! dom ba lool kaffekillen va luktaru böööner för eeere inte du som kommer me kaffe???? va haru meeerej böööner för rå??

USCH ÅÅ ÄCKLIGT GRÅTA OCH SLUT PÅ FIL OCKSÅ, INGEN FIL INGEN CRUNCHY! det blev 2 skedar i skålen, kul liv.

hehe *vaken sent*


g som i gemenskap r bra

haha förresten, det finns en kille som är tråkig på jobbet, han ba
"har du hört det senaste om kaffe?"
"nej"
"det var svagt!"
"eeh, ha ha?"

sen nästa gång jag passerade honom:
"har du hört det senaste om kaffe?"
"var det svagt eller?"
"det var starkt!"
"hAhAha jäte kul :P :P killen"



yoo

halllåå, det är ju du som klagar på att jag alltid köper mat, du borde uppmuntra mitt nya matintresse!..vem kan liksom få en böngryta att smaka rabarber?



22:10:48


Charlott

haha åh sicken kille, riktigt tunga schämt altzoo. förövrigt, stackare med din matbrist, ordna ett nyllebook event; rädda viktor (eller varför inte villy för att skapa extra mkt intresse) därdu uppmanar att alla vid bestämt datum kommer förbi ditt hem och lämnar matrester typ. haha.



viktor

hhaha johanna. ja det är sant.

haha ja han är så lustig!! faktiskt, jag vill typ göra det på riktigt!! kan inte du göra det istället? du kan vara: host.

fantastisk idé





THUG?