UNTIL THE SADNESS IS GONE

alltsåå ååh jag gråter så mycket blod så jag skulle kunna försörja alla stockholms sjukhus typ.
jag har fått ett erbjudande på att sälja min patrik söderstamjacka, AN OFFER I CANT REFUSE och det är typ sant.
suicidera mig please, var tvungen att ta några sista bilder med den.

image227
image229image228



Eeh.

FAN SÅ SPÄNNANDE!
Patrik Söderstam som är en sådan otroligt spännande designer! Hur kan du sälja ett sådant konstverk?!?!?!?! OOOOOOOOOMG½



14:11:43


diddey

rip )':



14:15:35


M

viktor du har inga byxor



16:34:45


klara

ånej, vadnu?



Anonym

jag behåller min likadana svarta! IN YOUR FACE!!§½!§1



21:28:13


Anonym

sälj skiten seriöst
det är ett stort skynke med tyg
baggy översize grejer utan fit är så boring och intetsägande



23:09:39


viktor

den svarta är ju inte ens i närheten av lika snygg!!!!!!!!!!!!!!!! *fierce but true*

ska ingen säga att jag har snygga ben eller nåt



Gamla Stan-Per

Läckra ben!



12:34:17


elina

Viktor: Ligg med Gamla stan-Per! Han kommer säkert att dö snart. Då ärver du hans pengar åsså blir jag din lyxxxhustru. ok?





THUG?