08-08-01 09:15

idag hade jag bestämt mig så väldigt för att komma i tid till jobbet, vilket jag inte gjorde men det hör inte till.
jag vaknade klockan 07.00 av min väckarklocka som jag lät vara ett tag till så jag sov till 14 över istället, stängde av klockan då men låg kvar i sängen. amanda var borta när jag vaknade på riktigt helt riktigt, hon var i köket och förberedde sitt nya liv, sin gröt, sin hurtiga steez.

amanda åt: gröt med kanel
jag åt: hårdbröd med tomat
jag drack: juice

jag klädde på mig, svarta slitna byxor som jag tvättade igår, likamed extra tighta. vit fin skjorta. johannas jodphurs, sen bytte jag skor till mina vita låga converse. packade på mig väskan och alla tillbehör, tog min skateboard och begav mig till hissen och bussen och tvärbanan. alltså jag fattar inte varför jag skulle åka skateboard, jag ba det är ju kul. kan jag inte nöja mig med att typ öva på nån övergiven parkering mitt i natten istället? jag kunde faktiskt åka och hade balans och grejer när jag var liten, men inte nu längre. STOP LIVING IN THE PAST MAAAAN!!! jag ba ska kliva på brädan vid liljeholmen och åka ner för backen till grontmij, jag skjuter ifrån mig den lite avslappnat sådär *cool* framför mig, men just innan jag ska hoppa på den råkar jag sparka till den så jag nästan faller och den åker iväg i all världens fart, och för att den svänger av sig själv så åkte den ut på gatan och där sprang jag efter den som världens tölp med en väska full av tunga stockholm gas-brev jagandes en skateboard mitt i vägen!!! ba *piinigt* ja sen sprang jag ikapp den och skämdes så mycket så jag ville inte ta upp den och gå därifrån värsta sakta så jag ba hoppa på den i farten och trilla nästan av balansbesvär men jag klarade det, sen ba shit jag står mitt i gatan fast det kom ingen bil bara ett tvärbanetåg. sen åkte jag ner för gatan och kände mig helt dum för jag åkte mitt på vägen där det dessutom var mycket sämre asfalt.

jag ba hjärtat pumpa å ba dum dum dumskallevickeviking






THUG?