08-08-18 10:03

ja asså igår ba whooa!!!!!!!
jag och johanna sitter hemma och ba wä baby wä typ ingenting händer alls!!!!

så ba knackar de på dörren typ. johanna ba: öppna!! ja ba: de va inte dörren de va ute!!
sen ba *PLING PLONG* vi ba *Uh OOHH!!!!* johanna börjar viska: ÖPPNA INTE, ÖPPNA INTE! för det kan ju vara vemsomhelst jag ba jo asså jag måste, jag måste kolla iallafall!! så jag smyger mig fram till den där tjuvittarhålet i dörren, nervös som bara den, råkar göra lite ljud på marken å ba shit!!!!!! sen ser jag ut, så står det en flicka där!!! en flicka som inte ens har långt hår länger!! jag ba tihi VA!!!!!!!!!!!!!!! så ba låser ja dörren, sen låser ja upp den (råka göra fel första gången), å ba springer ut å kramer om den lille dödstösen och ger na en romantisk kyss i kvällsvyn.

wow vilken surprise alltså. tur att hon är snygg dessutom, tänk annars haha. då hade det varit lol



isabelli

å! visa flickans nya haircut pliz!



M



23:51:52


M

haha oj glömde skriva

fan vad fint gjort med överraskning!



23:52:38




THUG?