08-08-26 11:38

ett annat inlägg från min myspaceblogg/grej/hola guapa:

"28 Aug 2006

saker ur mitt liv
Current mood: glad och rastlös


lyssnar på david sandström, sen laakso. idag var första skoldagen med skola, jag gillade det! först hade jag historia, muy bien, sen hade jag fotografisk bild.. mindre kul men ändå helt okej.


alltså det är ju typ jobbigt att cykla till skolan, vad dålig kondition jag har fått. blir den bättre om jag fortsätter cykla tills typ vintern kommer?


min mamma blev sur när hon kom hem igår och märkte att det var stökigt, det var upprörd stämning hela dagen. fast jag var snäll_kille och städade så gott jag kunde, det var synd att ingen från "festen" hjälpte till men det gör inget. jag måste städa mitt rum. det står en cykel på min baksida. det ligger en mobil i min fåtölj. det var en jacka i min hall. det låg ett par trosor i min hall. det låg en tomtemask under min säng.



jag i lördags. fan jag har ont lite här och där i kroppen men mest i axeln och armbågen, jag ramlade typ ner för trappen. fan vad kul det var jag kände mig som ett litet barn igen, jag vill leva som barn igen!


jag lärde mig lite franska idag, est betyder är."

förlåt mamsen




alexandra

var du dragen eller vaddå? haha..ser rätt däckad ut jue



Joakim Forsberg

vad har du gjort då?



Anonym

men shit folk, lär er läsa mellan raderna, helt obvious ju



15:33:41




THUG?