08-12-28 18:21



roliga saker som har hänt:
- jag och amanda pratade en massa på facebook
- jana hipp skrev på facebook
- amanda skrev "fan vad fint i din dagbok!!!!!!" på skunk
- daniel iinatti låg däckad över ett bord samtidigt som de sjöng för honom *måste ha varit kul*
- johanna new kid skrev att min blogg var hennes favoritblogg (min andra blogg så klart!!!)
- vi åkte på en trevlig biltur inatt
- det enda som väcker min matlust är pannkaka, ska äta uppstekta pannkakor snart
- albin knutsson (och att albin grind kanske kommer till umeå, årets sensation)
- att när ja var på klubb kan ingen där ha missat hur snygg jag är
- att min lillasysters kompisar har snott min ipod (tror jag) (ok inte roligt men komiskt)

tråkiga saker som har hänt:
- jag var sjuk när det var julbordsfest hos gunnar och amandus
- jag var sjuk hela den helgen
- jag är fortfarande sjuk
- jag får lock för öronen lite då och då
- jag är kär i amanda
- typ julafton
- jag var så jävla dålig på jeopardy igår
- jag vill bli full
- jag är en loser som är tråkig och bara förlorar
- jag saknar amanda jättemycket
- att min ipod är borta
- bingolotto är det sämsta i hela världen
- mitt liv
- plötsligt händer det inte



a

varför är det tråkigt att vara kär i amanda?



00:50:06


viktor

man blir så jävla ledsen av det



02:15:02


castania.

snygg bildddddd där



Ingrid

roliga saker som har hänt:

jag läser en bra blogg (din)

det är snygga bilder och bra text



tråkiga saker som har hänt:

jag måste sluta använda internet nu och träffa en idiot.



viktor

hihihi





THUG?