DAGENS KIDS

Min dator är fan jävligt förbannad på mig. Den är elak. Den ska få smaka på medicin (och nej, jag tänker inte våldta den eller piska den..tyckte att det lät som jag tänkte göra det bara).

Jag och nåra kompisar snackade om ett tämligen intressant ämne idag på psykologilektionen. Det var en som satt vi bordet som går en liknande sexualkunskapskurs, som berättade lite om några artiklar dom hade läst. Dels var det om en fyraåring som onanerade mot soffarmstödet, alltså helt galet mycket. Och grejen var inte bara den att den tjejen inte gjorde det hemma, utan kunde även göra det hos andra. Eftersom hon såg det som vilken annan grej. Ganska roligt när man är bortbjuden på finmiddag, och ba fyraåringen..men nej. Fyfan. Herre alltså. Men ändå rätt ballt, för hon ser väl det som vilken annan grej som helst. Äckligt. Men lite ballt.

En annan sak som var rolig, var att det var ett gäng sexåriga killar som brukade spela hockeyspel. Som vilka andra kids som helst. Förutom att vinnaren skulle få ett avsug av alla andra. Sen var den ena killens kommentar "jag brukar försöka vinna, för jag gillar inte lukten av kiss på min kompis snopp". Seriöst, det var bland det roligaste jag har hört! Liksom principen.

Praktikanten!



horst

oh and please
activate your rss feed
tack sa mycket



Rebeca

men såjävla sjukt! :D



gud

hörru försvinn



23:05:09


albin

ÄCKLIGA UNGAR! BLÄ!



22:18:39




THUG?