HEJ KOMPISAR!!

min data e krupp så det blir inte så mycket action.
en kul grej är att när jag var på happy nation så tog nån snubbe kort på mig och la in i sin facebook, där han döpte mig till "cute straight gay guy". så frånochmednu vill jag bli kallad för cute straight gay guy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

igår va ja på ace de va kul, de va en snubbe som ville spöa joakim och han försökte kissa på mig å johan, kul.

stay black muthasuckazz!! // cute straight gay guy



silly criminal

jag saknar dig/ökenbloggen, cute straight gay guy!!!



15:34:17


silly criminal/gammalt göteborgskt gubbsnusk

förresten vem vann ivar-vinsten? alltså för jag tycker vi ska köra en ny tävling så att jag kan utklassa alla, win him over och tvinga honom att köpa mig en sån tusenkronorsstuga någonstans närmre det norra landet, typ i en skog i umeå....

ja, ni erfarna - som stått enat och lojalt längre än jag - vet ju vad det rörde sig om:
http://heybusdriverkeepthechange.blogg.se/1185530971_ivar_lantz.html



16:22:56


leo

WHO GOT GUNZ?

kan du inte skaffa facebook eller nåt? så jävla jobbigt om man ska kommunicera med dig via blogg eller mobil.

stay fly, white guy



22:18:54


vikc

jag ska!!!! och silli jag hittade faktiskt en vinnare men glomde kontalta den, du kan få vinna jag fixar det nr jag lagat min data



20:11:03




THUG?