SUR

näe asså nu har droppen droppat!!! jag sitter i mitt rum å softar käkar gojävla crunchy sen oppnar gubben dorren, sen blir han chockad när han ser mig, oj du va så tyst eller nåt sånt slänger han ur sig, sen stänger han dorren och går.
VAD TÄNKTE HAN GORA?
TÄNKTE HAN GÅ IN I MITT RUM?
DET HÄR ÄR INTE BRA. MÅSTE BORJA BYGGA FÄLLOR ELLER NÅT
HAR NI TIPS?????

det är fan mitt rum, dom blunda när dom går forbi min dorr



albin

SKJUT HAN!

Eller flytta.



20:59:44


Q

Lås dörren.



01:05:10


q

fyll en hink me vatten, ställ dörren litet öppen och ställ hinken ovanpå dörren. när fettot öppnar dörren får han vatten över sig och blir ett blött fetto. asakul



q

eller! tejpa för kranen i handfatet på toaletten. när fettot ska tvätta händerna(om han nu gör dé, man kan ju tvivla) så skvätter vattnet åt alla möjliga håll och han blir blöt.





THUG?