`THEY` SCHOOLS

Alltså jag tror att jag har nazist-lärare. Rena rama jävla SS-soldater. Ha i åtanke att detta också bara är två exempel av oändligheten.

Exempel nummer ett: Igår fick jag en sån här påminnelse från skolbiblioteket om att jag har en bok som jag inte lämnat in och sånna påminnelser går liksom genom våra mentorer. Så igår när jag fick den sa min mantor ungefär så här "Ja, jag förväntade mig inte riktigt något sånt här av dig". Nä. Förlåt. Hon ser föresten ut som Fläsk-Doris i Torkel i Knipa. Därför kallar vi henne det.

Exempel nummer två: Idag fick jag tillbaka ett kursprov i engelska B, som vår engelskalärare gav oss på lektionen. När hon gav mitt sa hon framför alla "Du börjar bli riktigt ringrostig". Innan jag ens fått se provet! Jag hatar engelska, jag har verkligen inget sinne för språk. Jag skulle nästan ha varit nöjd över mitt G om hon inte hade kört över mig. Hon svettas ganska mycket och går därför under sitt alias Klimakterie-Kerstin.

Sedan har min mentor mage (i och för sig har hon ju stor mage) att fråga hur jag kan ställa så höga krav på mig själv? Ja, det undrar fan jag också. Usch och fy!

Praktikanten.




amanda

hahahaha



16:45:05
http://silly




THUG?