08-07-22 20:58

hej, uppge din ålder: 19
nämn tre saker du har på dig nu: comme boy garcon pantskirt och heybusdriverkeepthechange t-shirt som tommy gjort
vad åt du senast: mmm marlboro!!!!
senaste tv-programmet: den där sommargrejen med ernst tittade vi på igår!! eller nej bert om dvd räknas för bert e bättre, bert e asbra!!!
vad åt du till frukost: ingenting tihi
är du snyggast på film, i spegeln, på foto eller irl: på film, i spegeln, på foto och irl
har du en sax eller annat skärverktyg vid datorn: nej!!!!!!!!!!!!! eller ja har en sharp stortånagel på vänsterfoten
hur många är online på din msn nu: haha tänk er att den som skrev den här grejen verkligen trodde på den här frågan
nätlinnen: jag vill ha!!! jag vill göra sönder dom och punka till dom rejält. ps jil sander har ett asfint linne
vem fick du senast en komplimang av: richard eller amanda. ja vet inte. rirre tyckte ja hade en fUCKING FANTASTIC blogg å amanda tyckte jag va hilarious *cool*
schysst film du sett nyligen: bert som serie fast ja såg ju faktiskt en annan nyss innan och den hette.... jo jag såg possession den var astuff!!
trivs du med hur du bor: ja men jääevlar!!!!!!!!!!!!! snacka om
vad köpte du senast: haha nåra pinsamma saker så jag säger bara dom inte pinsamma. eller ok nåra pinsamma säger jag, pinsamma saker jag köpte: mjukt bröd och smör, jag köpte också: lök, tomat, tandborste
har du blivit hotad via telefon: ja dennis busringde och sa att jag hade sagt en massa snusksaker till hans dotter, det var läskigt
vem ringde dig senast: min pappa
vem smsade dig senast: meygol glad
vem mailade dig senast: min mamma undrade hur jag mådde idag på mailen
drömålder: 13-19 *tonåring forever*
favoritgodis: cocostoppar, asså de e naturgodis va
favoritdryck: mjölk eller fruktsoda
favorit alkoholbaserad dryck: vin
vad vill du ha just nu: carpe diem boots, en massa ann d saker, buttero boots, ett hem med amanda och ett lite friskare kropp.
tv-program: mtv program e askula. fresh prince också. och happy days, och beverly hills 90210 å mer
senaste fyllan: jo ja blev lite full när jag var på festival, rip it up
vad lyssnar du på nu: typ what a waster med libertines, man önska att man lyssnade på nåt tufft när man får frågan typ clipse eller irene cara eller tupac
vad ska du göra nu: sura





THUG?