08-07-24 12:45

Hej alla kompisar!

Det har varit skönt att ha bloggpaus men jag hade ju en annan blogg då som ni säkert har förstått.
I helgen var jag på festival, Rip it up. Det var jättekul i fredags då var jag full och gjorde sånt som man gör när man är full. Jag delade tält med Lisa, Kakan, Dennis, Amanda och Christian, det var kul. Vi hade en extra gäst när vi skulle sova också, Frida, hon var nog där för att höra på när Christian berättade skräckhistorier (Dennis agerade kvicktänkt översättare till Kakan på danska). Jag skrattade sen började jag lyssna i min iPod och sjunga med till hiphophistorier.

Nu sitter jag på mitt jobb och jobbar, jag jobbar på Stockholm Gas, jag jobbar på ett kontor. Idag ska jag också gå ut och dela ut brev sedan ska jag träffa Torkel som bor hos mig just nu. Igår gick vi på promenad och rökte och åt lax och potatis och tittade på en Jim Jarmusch film litegrann sen sov vi och Torkel tog stor plats.

Jag är kär i en tjej nu och hon är kär i mig det är kul, jag är glad.

P.S. Glömde berätta om lördagen på festivalen men den var tråkig, jag sov mycket, två eller tre gånger, sen åkte vi in till Säffle och gjorde springnota på en pizzeria (hoppas inte mina föräldrar har förstått att jag har börjat blogga igen, då blir dom nog arga för att vi inte betalade för pizzan) det var kul. Sedan åkte vi till festivalen igen och så sov jag till elva sen tittade jag på musik och mådde mer illa, illa mådde jag hela dagen.

Hejdå dumskallar



christian

vilken film? stranger than paradise? den är så guld. alla hans filmer är så guld. peace



15:09:40


viktor

vi vet inte vad den hette men dom var i graceland du vet elvis presley stället jao



ha det bra





THUG?