-

INSPIRATION BROKEN
HEART STOLEN
BRAIN INVASION
MIND MADE UP
HUNG UP ON A DREAM
VILSEN INGENSTANS
FÖRSÖKER INTE LÄNGRE

THIS MUST BE

THE END



maja

några dagar av isolation med spung och ty might work.



14:00:46


mesh

hahaha markoolio



18:01:07


viktor

vadå markoolio? här skriver jag världens avskeds/anledningsdikt till min blogg så du ba markoolio, vem tror du att du är egentligen



fyllekommentar

kommer sakna

men får ju snart the real deal



01:31:36


Anonym

nöjd



01:31:55


johanna

det här är inte ok alltså



C

börja skriv igen , min vardag torkar ut



18:47:18
http://m


emelie

jag vill dö. slutaa!!!!!!!!!!!!!!!



20:02:46


Anonym

KOM TILLBAKA! JAG MITT KÖTT PÅ KROPPEN BÖRJAR RUTTNA!



20:19:20


fans

vickan, kom tillbaka. miss u more than u can understand



00:52:01


viktor

thug life...



maja

börja aldrig blogga mer. jag har påbörjat min nedkoppling, men jag vill att det ska vara på riktigt så därför tar jag det sakta så att jag aldrig ska falla tillbaka. drastisk förändring krävs. jag vill ha ett manuellt liv. BACK TO NATURE.



19:08:08


a to the ss

men gud och LOL



20:14:26




THUG?