DENNIS HAR SEX MED ALLA GLAS, ORHAN SLUTA LUNCHA MED PIA OCH GÄSTBLOGGA ISTÄLLET, VI ÄLSKAR DIG ÄVEN FAST VI INTE FICK BRÖD IGÅr



hahahha jag är fulsur dra åt helvete jag ska dö och du ska dö och ajg ska inte dö men du ska dö nu ska jag våldta skoja bara jag önskar att jag vågade råna folk det skulle vara tufft. typ tjäna doough, cash boy dope as goran bregovic!!!! TIME OF THE GYPSYS VARFÖR ÄR MAN FEG1!!! INBROTT


UTOMSHSU



sketchmasterflex

WELCOME TO PLANET SKETCH



ps

gubben, du verkar må lite dåligt på senaste om jag avläser din blogg...hur är det egentligen?

du vet vem.



08:56:45


Anonym

vad snackar du för skit?.har du kopplat bort hjärnan? är du full? jag hoppas du bara försöker provocera! " jag önskar jag vågade råna nån!" inbrott"ja det vore ju coolt!!! smartskaft! kom med nåt vettigare, eller fattar jag inte vad du menar?? äre typ ironi ? vad menar du???



20:09:39


racer b

vad snackar du för skit?.har du kopplat bort hjärnan? är du full? jag hoppas du bara försöker provocera! " jag önskar jag vågade råna nån!" inbrott"ja det vore ju coolt!!! smartskaft! kom med nåt vettigare, eller fattar jag inte vad du menar?? äre typ ironi ? vad menar du???



20:11:15


viktor

hahaha





THUG?