GUBBÄNGEN - BLÅSUT

"sen skulle vi hem till viktor och jojo. viktor hade lånat jojos shorts under dagen och jojo var bara tvungen att ha dom på sig de tre bussstationerna mellan mig och dom, så viktor fick ta jojos kjol".



på bussen var det en kille som höll på att berätta en historia sen råkade jag ställa mig framför hans blick så ba
- va! va fan!!
- vafan är det där!!!

hata människor



lsia

jag råkade ta bort din senaste kommentar. bilderna var för stora så jag gjorde dem mindre för annars var alla länkarna fel och i vägen. hur ändrar man sånt? det vet väl inte jag. men skriv den igen. skriv en ny



16:50:23


LISA

kolla på hans ben



16:51:52


Levon

jag tycker att du ser bedårande ut!



kid punisher

vilken ny användning för sambandet tröjan! BRA JOBBAT RALPH!



20:44:14


Anonym

skitsnyggt.. im in love in you gubben



21:05:05


viktor

tack bara jag e typ glad



freja

underbara människa!



23:20:06




THUG?