HAHAH DET HÄR HITTADE JAG I EN GAMMAL KLASSKAMRATS LILLA WEBDIARY

Flipp eller Flopp?

Skrivet idag 15.20, senast uppdaterat idag 15.31. 106 ord

Sverige-Grekland, hur ska det gå?

Ja, Antigen Flipp eller Flopp.

Fick just veta startelvan och att daniel andersson spelar är för mig en skandal, han kanske är en bra spelare i allsvenskan malmö. Men han är alldeles för långsam för spel på den stora scenen, och som defensiv mittfältare får du inte vara långsam!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppet ligger hos våra forwards som MÅSTE få hjälp av mittfältarna, annars kan dom inte göra så mycket. Henke som tillbakadragen forward är ett smart drag tror jag, och kan ge zlatan lite ytor för lite magi.

Min magkänsla säger tyvärr förlust, men jag hoppas verkligen den har fel.

TAGGA SWE-GRE 20.35!


  ---
GUD ALLTSÅ. MÄNNISKOR. GUD!!!!! GUDISLIGEN DET HÄR SKULLE ALDRIG HÄNT OM JAG VAR FROM UP ABOVE



Anonym

hoppas du får en bra kväll.

och så ville jag säga att jag har en tävling igång.

kanske vill va med?

www.enlitentax.blogg.se



18:02:50


mingla

Får du betalt för att blogga?



Linda

Go sverige!



viktor

jag får skitmycket för det är en pedofil som betalar mig för att lägga upp bilder på migsjälv



viktor

eller inte pedofil, en äldre man menade jag





THUG?