JAG GÅR RUNT I MITT HEM




klara

hur många bor ni egentligen där?



viktor

alla som vill får bo här, men det är jag och johanna som betalar hyran



anna

jag bara känner hur jag älskar dennis byxor, och tröjan sen. ojojoj, vilken grabb.



Anonym

jag vill också bo med dig



21:12:08


viktor

mm dom är fantastiska anna. fast det är mina byxor, eller jag har lånat dom av mari, och det är hennes lillasyrras. haha. men dom bor hos mig



anna

älskar dennis ändå, med eller utan ägandet av byxorna

(mest för att jag känner att han behöver lite kärlek)

puss



Diggidi D boah fresh

tack för att du älskar mig... jag behöver kärlek!



btw, vill ha massa fans också.. typ folk som kommer fram till mig på nattbussen bahh, "eeyy berushhh é dé inte ruh som é D boi freshh" och jag säger "jo det är jag som är han" då säger ni "ahh tööngt brushan, ska du inte hooka med på efter-fekkish????" då säger jag "okej, är typ ganska trött, men visst kan jag haka på"... u feel?



01:13:58


viktor

puppy luv





THUG?