JAG SPELAR FLÖJT




miss chanel in flanell

säg till när du och ditt barbeque spice-band vill bli signade.



22:15:01


johanna

HAHA.

alltså, du är fantastisk!



josefin

fantastisk var ordet, haha!



mr sketch

"miss chanel in flanell" kan ju dra åt helvete du är ju signad till sambandet"!!!!



THE ONLY GAY IN THE VILLAGE

hur kunde du ta bort aceflatbilderna?! :c

YOU'RE DEAD TO ME



02:50:35


THE ONLY GAY IN THE VILLAGE

NEVER MIND, hittade dom!

behövde till mitt ID-kort på sommarskolan.



02:55:13


miss chanel in flanell

måste folk va så otrevliga mot mig?



07:52:21


viktor

jag är hard competition... tyvärrrrrrrr



Arvida

Men okej, jag var ju LÄTTTTT bättre n dig! Erkänn.



viktor

men åh vi kör ju på helt olika sound ju, jag är lite mer soultrash/arabisk/kidney punch! kom hit och spela in en egen så får vi ha en tävling, bjud en vän också. så kan folk få rösta



hehe

Men Viktor, man kan aldrig slutas förvånas.. du är bara för underbar!



18:36:27


leo

det känns bra att du åberopar din mer etniska sida viktor... SYND BARA ATT DU INTE HAR NÅN, PALE-ASSED MUTHA





THUG?