MINA SISTA ORD

flytta färg svart vit ljus mörk regn blixt balkong dennis sms buss skärholmen rollerblades skog hud ivar göteborg palla guld mjukt banan vatten blöt säng längtan klyschor första kyssen på havet torkel bil väg där full röka borta hem umeå cashboys roland cedermark oskar k-mane svingen daniel och hans röst tuffingar skateboard dina mjuka armar polaroid kylskåp sillycrimes björnis cool kokbok meygol rar restaurangen matlagningsprogrammet familjen raudsepp majas texter bilder hunnd tårta christian hiphop biskopsgården enskede en annan stad ett annat liv sambandet kattdjur asfalt skeda springa gunga barfota lisagråsparv problem gråta cykla vacker armar ben högläsning famn mirakel trilla ont amanda mmmm laga mat torkel skvaller fula ord hem landet drömmar båtar baksäten tält flyta min familj skratta lycka skola stora väggar stora saker stort moln tak åka knäpp andra frysa wow joar segla folköl låna rita skriva kärleksbrev bränna röra veva vispa spänning och sen nu då va säg då snälla snygg söt giraff kyssen efter en såpa dvärgar hemska spårvagnschaufförer syrup ilska gråten i halsen afrika tack bättre orden räcker inte till framtiden mmmmatlagningsprogrammetbloggen




Dennis

Årets blogg this is! :)



M

RIP VIKI kärlek



14:21:55


horst

hur mar du?



isabelle

DU KAN JU INTE BARA GÅ OCH DÖ

JAG KRÄVER FLER SISTA ORD ISÅFALL.



VIKTOR



TRAVEL THE WEB

TRAVEL THE WEB

TRAVEL THE WEB

THE FUTURE IS NOW

SOMEWHERE

TRAVEL THE WEB

MMMMMM



Anonym

come back. we love you



20:58:44


hjartesmil

du er vakker.



AA

ÄR DU I GÖTEBORG NU?



22:26:12


viktor

nej men jag var där nyss. nu är jag i umeå. snart är jag i stockholm. sen är jag på rip it up



14:04:44
http://mat


RÖD

Meh så jäla omoget att ba lixåm lägga ner då du har värsta umyo fansen som ba vill likåm läsa vad su skriver typ. Typ sä arg och blöt i ögat Hälsa Meygol att hon ba inte kan sä säga att vi ska få din nya bloggadress och sen ba inte ge den till mig. Not cool man. So not cool. So nigga, du måste lixåm typ ba get going again.

Piiz out, stay black.



00:56:26


DL

KOM. TILL. BAKS.



NU.



PLZ?



21:04:55




THUG?