SAKER JAG VILL FRÅGA PÅ FORUM

Annorlunda fest!

hej, ska på fest där jag tror att det är många niggaz (:P)... men vet ej hur jag ska klä mig? vill ju inte vara offensive mvh viktor



Invandring

en ska jag har ätnkt på mycket är hur alla invandrare (dom e skitfattia ju!!!) har råd att komma till sverige??? simmar dom typ eller :P jag har ju knappt råd med bussen och jag är SVENSK hehe

ps. varför kommer dom till sverige? det är ju skitlångt!!!!!!!!!



Semester i turkiet, en LOL grej hände!!

en ganska rolig sak jag märkte när jag var på semester i turkiet, de va typ baaara invandrare där!! helt sjukt!! är alla som inte är invandrare typ rädda o hemma eller :P aja tänkte ba att det va kul (ps. är inte rasse)



en könlös uppkäftig jävel vid namn chanel

den här bloggen börjar ju spåra. och jag gillar det.



16:34:44




THUG?