FU

Fan vad less jag blir på alla goofy ones som ba "ååhgud vad häftig och alternativ och pk jag är" som bara skriver sina åsikter på fullaste seriösaste allvar om nån seriös varför-skulle-vi-egentligen-bry-oss-diskussion. Nån cheesy som vill liksom be revolutionary och verka viktig-petter. Fuck you! Liksom om sånna här självklara diskussioner, typ om att det borde vara jämställdt, att sandlådan var roligare när man var liten och att graffiti är konst. Jag vet inte vad det är med mig, men jag får bara lidsamma memories från högstadiet, då man nyss hade lärt sig att diskutera och dom här lätta, självklara sakerna var det enda man kunde behärska. Precis så är det! Serri, kom med något jag blir imponerad av, skriv om något som åtminstone väcker tankar om själva ämnet fucker. Eller har det här bara att göra med att en jag stör mig så sjukt mycket på en person som nyss skrev ett sånt här sjukt irriterande "debattinlägg". Whatever. Jag ska sova så kanske mina humörssväningar går över. Kipit ril.

Praktikanten. 




mäster viktor

yo go boy!



amanda

himla trrue



20:36:07


Johnny Scharonne

Jag är en sån här som håller på med "självklara" diskussioner som inte alls är så jävla självklara med tanke på att motståndare - som tycker att det är ämnen inte värda att diskutera - finns i alla hörn. Som du?



"varför-skulle-vi-egentligen-bry-oss-diskussion"

Jag tycker jämställdhet är en ganska relevant fråga och alla borde bry sig.



viktor

vad mr. p dissar är väl ändå inte själva jämställdshetsfrågan? inte själva ämnet i sig antar jag.



jag håller med andreas, jag hatar diskussioner där folk i princip bara säger samma sak som varandra fast drar lite olika exempel och byter formuleringar.



när folk ska diskutera så sjävlklara saker som typ "jämställdhet är bra", det känns som att de flesta är överens redan. ska man diskutera jämställdhet eller liknande tycker jag kanske man ska gå lite djupare för att det ska få någon mening.



haha det här är lite som i fotbollsmatcherna, på sidan där dom har reklam runt planen står det alltid typ SAY NO TO RACISM, bra idé va!!!! inte tänkt på



viktor

inte täänkt på



skulle det självklart stå



viktor

VA FAN DET GÅR JU INTE ATT GÖRA STJÄRNOR I KOMMENTARERNA



ska sluta blogga





THUG?