70%

idag fick jag animal collective - grass av andreas. kul. bra.
blev klippt idag också, under tiden passade jag på att hjälpa oskar med bloggandet genom att bjuda honom på ett fantastiskt ämne; mig. läs om mig: http://www.dont-get-lost-in-heaven.blogspot.com, fy vad ruttet länkknappen går inte att använda. jag hatar reklamen när dom pratar sen kommer det upp varor på sidan om, typ hemköpreklam.

en dag köpte jag ett par svängiga bernhard willhelm skor
image22



JOCK

var hitta du skorna



07:36:48


Kalle

Fy fan vilka fula skor
Varför köpte du dom?



08:02:20


Pelle

Seriöst, du som ska va sååå fashion och avantgard
dom där skorna är verkligen såå sjukt fel ute.
coola för typ ett år sen!
hahahah sen går du o köper ett par nu när hypen är död!
HAHAHA du måste typ bo i Köping eller nåt?



08:04:19


viktor

haha jag vet inte om ni är såna skämtmänniskor eller om man ska svara.

jock på black markte



daniel

fina, gillar dinosaurierna



14:32:49




THUG?