ALLTSÅ

jag var nyss med om typ det hemskaste jag har varit med om på länge!

jag skulle öppna dörren in till trapphuset men så var mina händer hur kalla som helst så jag kunde bara inte få upp dörren. så skulle jag ringa till han jag bor med så har jag slut på pengar på mobilen förståss!!!!! åååh jag försöker mer och det går bara inte, jag hängde typ på nyckeln med alla händer jag hade! jag gick runt lite å kollade efter någon som skulle kanske kunna öppna dörren med min nyckel men ingen fanns någonstans!! med gråten i halsen försöker jag ännu mer och det går bara inte sen helt plötsligt vips så får jag HALVT UPP DEN! halva dörren är olåst, alltså nyckeln är halvvägs men jag kunde inte dra mer, jag ba NÄ NU JÄVLAR så tog jag hela handflatan å tryckte allt jag kunde så öppnades den!!!!

nu vill jag gråta av lycka istället



Emmahnamahna

hahaha. förlåt men jag fick ett fint kvällsskratt. eller nja, ett medlidelseskratt snarare.
jag har varit med om ungefär samma sak, hemskheter på hög nivå!





THUG?