IVAR HAR KÖPT EN SKINNPAJ I PARIS

hur övertalar man någon att göra en dokumentärfilm om en? jag försöker övertala andreas (praktikanten), jag tycker att han gott och väl kan göra en om mig som projektarbete nästa år. jag är helcool, och det blir kul. vad mer kan man begära? lite intervjuer, lite musik, lite freestyle, lite matlagning, lite filosofi, lite känslor och lite action, skulle ju bli alldeles otroligt utmärkt mycket väl godkänt!

jag älskar att ta kort på mig själv, det är den bästa funktionen med mac, har tagit hur många kort som helst.

hatar odeur, fy vilket sunkigt märke. pinsamt att det kan gå bra för ett sånt märke, fy skäms modesverige, fy skäms konsumenter, hur billig och okreativ design som helst ba ja vi drar fram en trekant här å lite knappar där, sen oversizar vi det hela så vi slipper hitta nån läcker passform och vi säljer mer för alla kan ha på sig det. hur kan såna sunkiga märken göra succé? typ resteröds är också ett märke som ba sådär blir typ hur känd som helst på ingenting, ok om dom designade för typ hm eller nåt.

hatar att jag ringer tres support för att installera internet guiden inte ens ser ut som i min dator och dom hänvisar mig till google för att min dator är för ny, google är ju internet!!!


älskar hood rat-at-ouille *insideskämt hehe kul hehe ivar kul va killen*






THUG?