KVARTSVÄGEN

image62
jag är i umeå och steker loss med fartzan, jag blev nervös så kunde inte visa så mycket men..
igår besökte jag umeå open. träffade lite fans och så, det var kul.

jag hatar vakter, jag är den enda som måste visa leg när jag redan fåt ett sånt 18 års armband!!! jag är den enda som har så otur när jag ska låna min kompis kort att jag måste visa leg!!!!! jag är den enda som inte får köpa ett glas vin och två glass vatten till mina vänner!!!!! han la upp ett glas vin och ett vatten, "ursäkta kunde jag få ett glas vatten till?" ba: "nej". man ba: "jaha".



m

ursäkta?



00:14:58


MEYGOL TARAHOMI

HAHAHAHHA!!!! hejjjjjjjj jag ba läser din blogg du är så hiiimla bra



18:50:29


JOJJE

bloggen är ffet, roliga inlägg du gör,dudee..d.d



20:45:54


Hanna P

du får måla mustach, brukar funka för mig!



Hanna P

du får måla mustach, brukar funka för mig!



viktor

uhu uhu yeah me too! OK EVERYBODY MEET MR ME TOO





THUG?