MESK

det är med att försöka vara fierce när man har en man mellan benenimage55
image57

haha varför var ingen lika öppen som jag, ms slutty tank top 2008
image58



Emma

Men det är är ju inte en lögn.
Varför inte bilden med det fina leendet?



leandrina

det där är ingen tanktop, det är typ en tygremsa (men jag vill ha den)



Josefine

nejmen serilst, vart har du köpt toppen? eller har du gjort den själv?



11:01:05


viktor

jag har inte köpt den jag fick den från nåt stekigt pr rum på östermalm. men den kommer lecole national och kommer säkert till en massa butiker snart eller till sommaren. om det nu var sommarkollektionen. det tror jag inte, kanske kommer nästa vinter. hahaha.

tja



viktor

förresten det var inte så stekigt egentligen jag bara drog till mde det för att det var på östermalm



johanna

bild 1: du lyckas jävligt bra med det alltså



Spyse

Handen och blicken på översta bilden gör att du se sjukt feminim ut. Fast sjukt snyggt linne, fast måste säga att du inte riktigt bär upp det, såvida det inte är meningen att du ska se feminin ut i det =)



viktor

no offence men du är en av mina sämsta läsare hahAHaha. klart du får tycka att det är fult men du fattar ju inget hahaha

tack johanna



viktor

förresten, om jag varit någon som brydde mig om jag såg "feminin" ut så tror jag inte jag skulle sätta nagellack på naglarna och mascara på ögonfransarna.. men vad vet jag



amanda

hahahaha; viktor du är så dryg! låt spysmyspojken leva i dunklet där borta på sin lagom dyra blogg haha, som gör mig smått road och oroad över mänskligheten =)=)=)=)=)



amanda

p.s. sluta vara stockholms snyggaste, man blir ju bara besviken på resten då d.s.



00:02:23


viktor

im dryg and im proud!!!

ps. jag vet ds.



viktor

lecole national har konkat och du ser fortfarande ut som skit.



16:26:12


olle

hahahaha





THUG?