PINSAMHETER

det var sånt här jag talade om tidigare när jag skämdes över vissa svenska märken, whyszeck är ett annat otroligt pinsamt. ja ootroligt kreativ, "stilren men ändå spännande design, avslappnat men passar ändå klubben"
"idiotiskt men ändå framgångsrikt!" hahah sen kommer jag ihåg när mouli gjorde succé, det var kul. haha vad höll ni på med????



solve

Hejsan!

Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 2000 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

www.ifonesverige.se/tavlingar/tjan...r-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!



emelie

men den är ju fräsig



16:55:20


Marcus @ flmbnt

Dom fick nog inte plats med fler knappar där!



Johan

Den var snygg ju, men förstår poängen



18:29:27


viktor

haha snygg och snygg, föredrar ordet hideous!!!!!!! med obligatoriska utropstäcken



Göran

Håller med, snygg!



10:48:39


Anonym

cool ju,
hmm tycker det är lite fel att döma ut hela varumärken pga en tröja,
det jag har sett från Whyszeck har vart cleant o snyggt.



15:33:40


viktor

vem tror du att du är och vem tror du att jag är? jag känner mig kränkt. jag tog första bästa bild för jag vet att det spelar ingen roll vilken jag tar, jag dömer ut hela varumärket pga deras design dvs delvis den där tröjan men inte bara.

snälla någon rädda världen



ponkan

Ähh lägg ner din sopa,
Gå o käka bajs eller nåt o försök o rädda vägen på det viset,
satan vad e du 12 eller? ser ut som det.
Helt ärligt och det här menar jag verkligen, Jag tycker du ser lite äcklig ut.



08:10:49


.

hora



18:19:34




THUG?