PLEASE

idag hade jag ett gäng paparazzi fotografer efter mig, men dom var inte precis high end, jag blev fan tvungen att slänga mig framför kameran för att dom jävlarna skulle träffa mig med sina shots of beauty:
image17

haha jag hitta en kniv under mitt lakan, soft.

jag och johanna fick en lägenhet i enskede idag, hur läcker som helst, jag är kär i den. hoppas bara inte den vimsiga tanten slarvar bort allt i samband med någon kirunahistoria. vi firade med att åka till lidl och rusta där jag went crazy med britneys gimme more i huvudet, älskar shires reklam bara för det är den låten. kanske nästa gång jag leker kvittokartongen är det just dom kvittona som dras ur kartongen!!!! tagga!!! *ser fram emot*

idag provade jag något som min mamma tipsat mig om, det var lätt att laga men svårt att äta
image18
stekte upp torskfilé, zucchini, champinjoner, gul lök, röd lök och la det i en såndär tacosgrej som jag lagt lite passerade tomater i. inte speciellt gott blev det heller. tur jag åt min favoriträtt till lunch, dock var det hemköpscrunchy och inte icas
image19

*guud vad jag är beautiful!!!!!* utan nåra finnar måste jag ju vara oemotståndlig för samtliga





THUG?