SHORTY

jag saknar biskopsgården
image42



Anonym

Du behöver pengar! Jag behöver skor och har lite pengar (!). Vad ska du ha för Jil Sander-pjuxen??



14:17:05


Anonym

meshhh



14:36:22


c

är det torkel som varit framme och fotat?



oskar du vet

synd att ja drar till uppsala ikväll annars hade jag bjussat på middag



16:50:18


Uman Ahbak

Ey brusha varför bild på mig här????



23:12:04


viktor

alltså anonym: jag har inga jil sander mesh skor men jag har ett par jil sander boots men jag antar att det inte är dom du pratar om



Anonym

Förlåt någon annan skribent hade köpt det typ i november det minns jag bestämmt! Jag beklagar å det djupaste. stay in school



19:14:18


Anonym

Och dom var så jävla snygga inte sånna där pissiga acne med klack. hata klack½!!



19:15:08


viktor

hehe, skribent och skribent. det är bara jag och praktikanten som skriver här och han har tydligen gett upp. det var inte mer än en bild på ett par, inget mer. och ja dom är sjukt mycket snyggare än acnes, annars har lanvin gjort fina också





THUG?