VARFÖR HAR ALLA SÅ FULA SKOR?

jag tänkte göra en lista på saker jag skulle göra om jag blev rik, men jag blev så tveksam när jag tänkte att jag skulle köpa snygga skor till alla. skulle jag må bra av att alla hade snygga skor? jag menar då vet man ju inte vem man ska ge läckra blickar till i tunnelbanan. då får man ju inte den där otroligt softa känslan, den där självgoda som säger att man är bättre än alla andra, typ som när man är på nån rutten klubb och man vet att man är snyggast och coolast där, det är det bästa jag vet. länge leve ugly people!!!!!! they made me who i am. jag älskar migsjälv.

iallafall, saker jag skulle göra om jag blev rik:
- köpa en jättestor frys så jag skulle kunna handla hur mycket jag ville
- köpa speglar och sätta upp övervakingsysstem i mitt hem så jag kan se mig själv när jag vill
- starta asmycket företag, typ en restaurang med ivar
- flytta
- överaska
- köpa en tron
- bygga en studio åt ivar
- tacka mina föräldrar med oändliga gåvor
- om jag någonsin blir far så ska jag anlita en man som ska fungera som barnvagn, han ska bära barnet, och den mannen ska ha koppel runt halsen som en annan anlitad trusthworthy man drar efter mig var jag vill.
- köpa ett joakim von anka valv fast med crunchy där i
- köpa/bygga en ö
nu vill jag inte säga nåt mer för jag blev trött på det här



Calle

Detta är ingen lögn.
Du är så jävla cool.
Helt fantastiskt cool.
Bara så att du vet det.
Ja, jag är kille.



02:24:55


leo

ASSÅ JAG VET! för att citera mig själv ur min cpcoola blog (LÄS DEN): "Om du är kvinna och läser det här: varje gång du eller dina medsystrar slänger på er ett par lackvita klackskor från Gina Tricot dör någon i Fairyland, okej?".





THUG?