BUSS

hatar när busschauförer måste vinka till varandra då dom kör förbi varandra. fan vad dumt!! om jag var busschauför så skulle jag känna mig så jävla svag om jag gjorde det, och kanske elak eller något om jag inte gjorde det?

eller har dom bara så jävla tråkigt att en sån opersonlig och meningslös uppmärksamhet gör dom lite gladare?


sjukt att man gått ner en sisådär 5 kg på en månad, thug life.



Jessi

Haha jag håller med dig, totalt onödigt och hejja på alla!
jag pratade med en busschauför en gång och han tyckte det var jätte jobbigt :P



leo

OMG jag har verkligen tänkt på _exakt_ samma sak så himla många gånger, typ ba "ska jag hälsa på alla blattar nu eller vadå?" SÅ JÄVLA ONÖDIGT



12:45:10


klara

herrejösses du måste ju tyna bort



christian

jag skulle aldrig kunna bli busschaufför bara därför. fan vad jobbigt att måste hälsa på människor man kanske inte ens gillar. sen vissa kanske råkar dissa en eller man kanske dissar nån annan av misstag och sen vet man aldrig riktigt om man ska hälsa nästa gång. Fatta alla missförstånd!





THUG?