FIGHT FOR YOUR RIGHT!!!!

smacka in i en ful dudes axel idag, dom kom gående tre stycken på hela vägen typ, alla var dubbelt så långa som mig så såg dom TUFF COOLA ut, jag ba aldrig i livet att dom ska få tuff coola iväg mig! så jag ba *patrick wolf, help me out with this one*, sänkte ögonlocken lite och ba smack!!!!!!!!!!!!!!!!!! gick vidare med världens léende på läpparna



elin

gillar att du ber till patrick wolf. förra veckan träffade jag ett sånt gäng dom var tusen pers (kändes det som), jag var ensam och så
pekade dom på mina glasögon och bah "haha" sen hade dom en aslökig hund, typ en mops så jag kollade på den och himlade på ögonen (jag vet, borde ha gett mej på nån i min egen storlek) och gick därifrån med näsan i vädret. haha. hellre coola glasgon är töntig hund. faktiskt.



viktor

meeen haha. jag lyssnade ju på tristan och tänkte att jag kunde bli taggad av det eller något!
alltid helst cool ju!

hatar tuffa gäng



klara

hatar liten kommentartext :((





THUG?