HAT

har just typ svettats så jävla mycket bara för att jag såg en äckel jävla äcekl dö-dö dude från umeeå som jag aldrig har pratat med men han hatar jag nog mest i hela världen. han och hans "kompis". blir så jävla sur.

såhär beskrev jag dom på msn:

JAG
VEM FAN ÄR ***** ********
jaha det där cpt
hatar han å hans jävla tvillingar
fy fan va äcklig
jävla dö

Meygol
vem är han?
19.13

JAG
ba hej vi är lite söta och hänger med tjejer :P :P P: :P :P
kolla facebook
ful som satan
man ba va: *länk*
brukar inte va så ful men at vara vanligful är fan värre
*länk*
han behövde ju inte låtsas att skjortan var en kondom (vänster arm, höger sida)
GUU VA SÖT ME SÅNT HÅR Å RNADIG LILA TRÖJA
*länk*
SÅ HIMLA GULLIG
jag blir så jävla arg
av såna jävla äckel döööö människooor

JAG
*länk*
HAhaHA FAN vA kUl Dom SPeLAR sOM RoCkStjERnER (PS DE ÄR INTE ENS RIKTIGA GITARRER HAHAHAHAHAHHA)
dom va meh ela tiden men sa aldrig nåt typ
typ ******** typ
så typ om jag hade vägaran förbi ba ÅÅH EN KILLE *VÅGAR INTE PRATA*
(kAN INTE VARA SÅDÄR FAKE LÅTSAS ROLIG GULLIG DÅ, HAN KANSKE SER IGENOM DET FÖR HAN ÄR OCKSÅ KILLE)* ** ** ** ** *arg


GOLV
kolla
texten under
"årets första grillning"
MÅSTE DOM HA TYP LJUST GOLV, ETT SKOLMATSALSBORD
typ fanta och cola
och typ. BA JA VI GÖR LITE FINT OCH DRAR FRAM EN BAGUETTE MITT I ALLT
VI LÄGGER DEN PÅ PÅSEN

GOLV
jaaa
äckel horer
allt med dom äcklar mig
blir så jävla sur
varje bild i det här jävla fotoalbumet
kastar typ iväg datorn

GOLV
måste lyssna på hit em up

GOLV
GET OUT THE WAY YO GET OUT THE WAY YO, BIGGIE SMALLS JUST GOT DROPPED, LITTLE MOO PSASSS THE MAC AND LET ME HIT IM IN HIS BACK

GOLV
måste spotta på ******* facebook bilder ett tag till bara

älskar hat...

egentligen skulle jag bara skriva att jag hatar när folk startar nya bloggar och ska ha nån jävla bortförkalring typ ba blondinbella hehe därför jag har en blogg *alla fattar att jag skojar men låtsas vara seriös tihi* *så tror alla att jag inte har en blogg bara för att bli cool*

fan vad arg jag blir, varför kan inte alla bara typ: hej jag har gjort en blogg för jag vill vara cool och jag vill att folk ska se mig.! ? +++ ?

jag var på BLOGGMÖTE så fick ajg frågan varför jag bloggar. jag typ.. eh.. jag vill bara vara cool egentligen. men det är ju sant, jag vill att ni ska tycka att jag är: cool, snygg, smart, rolig, fierce, foxy, sexig, smal, attraktiv osv



Elin

jamen du är ju
cool, snygg, smart, rolig, fierce, foxy, sexig, smal, attraktiv osv

vafan bloggmöte? what!?



marcus

Det sista är till stor del sant..



johanna

ey vicky du är så jävla cool, snygg, smart, rolig, fierce, foxy, sexig, smal och attraktiv



K

HAHAHAHHAHA
Du är min idol!



01:44:32


viktor

javet

ps jag är påhittig också





THUG?