IVAR

ivar är min kompis
han bor i göteborg nu, han kommer från umeå precis som jag, men just nu är han i stockholm. ivar är duktig på flera instrument och han är bra på att laga mat, och rolig och snygg.

ivar blir arg när idioter kommer fram och frågar honom dumma saker, det händer ofta. då instämmer jag och säger strunta i dom, folk är idioter.

ivar fick sparken från rädda barnen för han räddade typ ingen alls, men han är lika glad för det för nu kan han goodtima mycket mer, typ med christian eller torkel.

ivar har startat en blogg

christian är också min kompis, han bor i göteborg och är precis som mig och ivar från umeå från början. christian är inte i stockholm nu, han är i göteborg. kanske är han i samma lägenhet som jag bodde i.

christian är jätteduktig på att skriva och alltid när man ska titta på film så slipper man välja för christian har alltid något utmärkt alternativ. smart är han också.

christian jobbar på ett lager, och så fick han ett telefonförsäljarjobb men jag tror att han bara gick dit en gång. coolt tyckte jag

i sommar ska jag och christian kanske bo i jämtland i en månad och jobba på en tunnbrödsfabrik, men nu vill vi åka till arvika, typ med torkel. om man ha tur kanske man får göra båda

christian har haft en blogg mycket längre än ivar



torkel han kommer också från umeå, han bor på samma kvarter som christian där, och nu bor dom i samma lägenhet i göteborg. där har jag också bott, ivar har också bott i den lägenheten. i umeå bor jag nära torkel och christian men inte ivar.

torkel gillar ost och potatismos, jag har aldrig fått smaka torkels egengjorda potatismos men jag har hört att det ska vara något speciellt med det, något positivt. fiskbullar gillar han också.

torkel är jättebra på att rita och måla, han gick bild och form i gymnasiet. så är han duktig på att göra musik också, han och ivar ska göra en skiva någon gång. tommy t-tone and kidney punch!

i sommar vill jag att torkel ska vara med i bilen till arvika

torkel har inte haft sin blogg så länge, men längre än ivar



olfa

tror jag har hånglat elr iaf föröskt h¨ngla med Torkel, han var snygg,.



20:51:54




THUG?