LJUGPROGRAMMET

alltså det där ljugprogrammet på tv.. eh.. kanal någon med pontus? heter han så? ja iaf:


den personen som är offer typ flickvän mamma pappa whatever får ju en chans att passa på en fråga, men bara en gång. så fick hon i stolen frågan

:
har du någonsin haft sen sexuell relation med någon av dina kompisars föräldrar?

då tryckte mamman på knappen å bitchade ut typ NÄ GUD DET DÄR VILL JAG INTE VETA ENS! då till det jävligaste att pontus frågade hon som satt i stolen ba hur känns det där då hon ba GUUD VA SKÖNT JAA! på nästa fråga frågade potte om hon hellre velat att dom tryckt bort den eller den förra hon ba nää alltså den förra kändes så skönt at inte få svara på!

VILKET JÄVLA VALFRITT HEMSKT ORD!!!!!! hon har ju redan erkännt det nu ju!! vilken åå jag blev sååå hatisk, som idag från jobbet. från bussen till mitt hem (5 min) hann jag bli arg, i hissen var jag helt rosenrasande typ. undra varför



BRAPPP

TRODDE ATT DU VAR ÄKTA..... TYDLIGEN INTE....



13:25:56


Elin

asså lol@deras skånska! värre nåt jag hört. och mamman som bah "FY FÖR ALLTSÅ HUR KUNDE DU SERVERA MAT FRÅN GOLVET" :@ jaja man fattade att hon tog avstånd från det, hon behövde inte surmuttra i en timme. och det var kul att hon inte ville svara på det och mamman tryckte helt snabbt också, som om hon VISSTE men inte ville bli utskämd inför hela svenska folket!!
synd att det inte blev ljug på dotters "jag har aldrig sparkat nån av min mammas katter"





THUG?