MER

haha jag vet inte vad jag ska göra så jag bloggar lite till. hahaha asså!!! jag fick just höra att bibi hällde ett vinglas över en tjej som dansade in i henne hahahaha så jävla fierce!!! *älska* haha, det snyggaste var att hon gjorde det som om det inte vore nån grej, ba fortsatte vifta på armarna på dansgolvet ba wöö-tihi. och johannna gick(!!) hem och hennes fötter har blåsor överallt, ahaha på vägen hem så föll hon ihop ba sådär. (nu skickade johanna ett sms och sen satte hon telefonen mot örat för att.. eh. lyssna på smset?). (hahaha johanna sa: oj!!!! shit vilka äckliga fisar jag har!!)

undra varför dennis blev utkastad..........................

johanna hälsade på sin kompis (ps. gamla ragg) elefantmannen igår, han ba eh säkert. världens bitch haha

kan inte sluta tänka på att 3 av 5 blev utkastade, jag stod typ ute och rökte och allt var ok så helt lötsligt så, typ? jag? vet inte. kanske mina ben dansade utan att berätta det för resten av kroppen? jag välte in i stängslet iallafall.

det roliga med alla händelser jag skrivit om nu är att alla är helt spontana. allt var normalt sen plötsligt: vin i skallen, falla i stängsel, falla på mark.



amanda

hon får slänga vin på mig anytime



20:30:31




THUG?