NU VÄLTER JAG UT MIG ÖVER ER. VA? JAG FÖRSÖKER JU

alltså ååh jag känner för att slänga ut mig, allt jag äger ut i världen men det finns apselut inget intressant att säga!!! förutom det juicy gossip som är alldeles för secret!!!!!!! jävla *sur* sur skit. så jag ska typ skriva asmycket bara strunt så det känns som att jag vält ut allt. mamma ba ringde å ba JA HAR LÄST PÅ DIN BLOGG ATT DU GÅTT NER I VIKT *SKITSUR SOM FAN* DE FINNS PENGAR PÅ DITT KONTO DIN LILLA JÄVEL GÅ Å KÖP MAT!!! ja ba mår typ dåligt av det, typ världens biggest baby som inte ens kan take care of migsjälv, typ skulderna till mamma eva och big daddy-o är ju hilariously huge! och då: känns det inte bra att ta emot pengar. + då blir man inte ens fashion.. om man har mat liksom, hur ska man då bli smal? björne bryg 3,5.

ryssland hade en kille som åkte skridskor på sin melodifestivalenvisning det tyckte jag va cool men jag å leo tyckte att de va fusk också för att han var världsmästare!! alla världsmästarfreaks kommer ju rösta på ryssland därför bara! russia där har jag vart på klassresa, st petersburg. cool deal.

shit vad bra min serie kommer att bli alltså!!!!!! det enda som saknas nu är ett intro, men det kommer. jag ska göra ett skitfett, fast jag vet inte hur man klipper in det och FEJDAR och grejer men det får man lösa. eller nån, nån som älskar mig kan fixa det för alla älskar mig och jag älskar alla men man vill ju va kär, kär kär kär som en paj fylld med bär, inte i en snubbe som heter pär men kanske i en tjej som inte finns här? var är hon då ja det kan man ju ta reda på om man är jvälgt cool som jag och det är jag faktiskt. dra åt helvete me er så cool är jag. jag är så cool så att spårvagnsföraren (NU I EFTERHAND SER JAG ATT JAG SKREV spårvagnsföraren när det var tunnelbana, jag åkte ju på perrongen!!! spårvagnarna har ju fan inte ens perronger? tänker jag på göteborg nu?) ba KLIV AV SKATEBOARDEN DIN JÄVEL INNAN JAG MÅSTE KALA PÅ VAKTERNA, jag ba aa visst sen fortsatte jag åka. SNACKA OM COOL, MAN BA SKANSTULL I DONT GIVE A FUCK!!! ho nba HALLLÅ HALLÅ jag ba *smoooooth*.

skärholmen asså fan jag vill typ bo där

hehe jag skällde ut på skoj nyss på msn:

cosmic steve sa det här nyss på msn:
äckligt
hånglar du me folk fy fan va äcklig du är
fy fan!!!!
vet du att man kan bli sjuk!!
sujk i huvet dessutom


det finns en jag vill säga såhär till:
jag vill säga: din jävel du kan dö, dö dö dö dö dö och försvinna för du gör inget bra till hela den här världen, du ärnn dum i huvudet och kommer aldrig bli smart du kommer typ leva 50 år til helt i onödan och ta upp plats.

alltså fan jag bryr mig inte nu man ba de blir inge snyggt måste räcka nu, kommer ba skriva dåligt från och med nu och ja bryr mig inte för jag har blivit så jävla cool. fuck allihopa. imorgon kanske jag säger upp mig.
fuck är typ ett skitfult ord, fan jag har ont dessutom. helvetes jävlar jag kanske inte kan åka till jämtland i sommar, va fan ska jag göra då? typ åka till riga? ja men johanna ps inte johanna jag bor med. nu åker vi dit, fast inte nu sen i höst gör vi det. jag måste göra det. vi måste göra det annars dör jag!!!!!!!!! vi kan gossipa om greken och hur dum man är om man ska gå på promenad, man ba TÄNK LITE PÅ SYFTET. HAHAHAH JAG HAR BLIVIT EN SÅN BLOGG SOM SKRIVER TILL FOLK OCH BA *DU ÄR DET BÄSTA, MEN INTE NU FAST SEN OCH BLÅ? VEM ÄR TIKE TIKE KARDI, DET SOM ÄR VIKTIGT NU ÄR ATT HA DIG NÄRA MIG* SÅ INGEN VANLIG MÄNNISKA FATTAR MEN ALLA MINA LOVED ONES KAN TA ÅT SIG SÅ SNYGGT, ALLT JAG BRYR MIG OM ÄR ATT SE BRA UT, OCH SE COOL UT. JA DET BRYR JAG MIG OM. IGÅR NÄR JAG ÅKTE SKATEBOARD MED MINA TUFFA BYXER, UNGDOMLIGA RÖDA SKOR, ROLIG T-SHIRT OCH DEN RUTIGA SKJORTAN KNYTEN RUNT MIDJAN OCH SÅ VA JAG SMAL SAMTIDIGT. DÅ KÄNDES DET BRA, JAG ÅKTE FÖRBI ALLA OCH DET BLÅSTE OCH VAR VARMT OCH JAG VAR BARA SÅ SNYGG. SÅ JÄVLA LYCKLIG, KOLLA DÄR EN FULING OCH DET ÄR INTE JAG FÖR ATT JAG ÄR SNYGG. KOLLA EN TILL FULING, EN TILL EN TILL EN TILL EN TILL EN TILL EN TILL. jaha vad fan ska jag nu göra då,

ps. alla är fula och vissa är snygga och vissa är utomordentligt wantable



johanna

men vi SKA åka till riga i höst (och vara snygga, coola och uppseendeväckande 4 life och göra värsta fotoprojektet). för jag vill och du vill och det är inte bra om du dör för det vill jag inte. sen vet jag inte ens om det är gott med grekisk snopp än för jag har mens (jag hatar mens)



viktor

skitbra!!!!
(hatar också mens)





THUG?